sobota, 12 marca 2016

Myślałam że widziałam dużą część największych dziwactw tego świata ale obawiam się że zaledwie liznęłam wierzchołek ...  dziś autentycznie zaniemówiłam ze zdumienia kiedy za hasłem "durszlak" w Wikipedii (zaciekawiona akapitem "durszlak jako przedmiot kultu") trafiłam tu (mam nadzieję, że to serio nie jest serio ...):


Pastafarianie skupieni w Kościele czcicieli bóstwa - Latającego Potwora Spaghetti (Church of the Flying Spaghetti Monster).
Przedmiotem kultu jest durszlak.
"Latający Potwór Spaghetti stworzył świat, zaczynając od gór, drzew i karła (...) Potwór kontynuuje kierowanie sprawami ludzkimi poprzez swą makaronową mackę. Akt konwersji, który wymaga po prostu pomyślenia czule o LPS, nazywany jest Dotknięciem Makaronowej Macki (...) Ludzie wyewoluowali z piratów. Ludzie dzielą około 95% DNA z małpami, ale ponad 99,9% DNA z piratami (...) Pastafarianizm ma wiele nauk nieznanych w tradycyjnych religiach – takich jak wulkan piwny i striptiz w niebie czy święto religijne w każdy piątek. Innowiercom obiecuje "Piekło light", w którym piwo jest rozgazowane, a striptizerki mają choroby weneryczne. Obiecuje jednakowoż program resocjalizacji i odkupienia win
...
"

... i tak dalej ...


p.s. ... a wiecie że PARÓWKA ma swoją stronę w Wikipedii?!


Aaaaaaa..... niech mnie ktoś przytuli...!

Brak komentarzy: