poniedziałek, 14 października 2019

Dzień Edukacji Narodowej:
Oczywiście w szkole nie ma żadnych zajęć: msza, akademia ku czci ... itd. 
Dyrekcja szkoły uprasza aby zabrać dzieci do domu do godziny 13tej.
Aby pracownicy szkoły mogli wziąć udział we wspólnym obiedzie.
Moje dziecię jest akurat "stare", ale rodzice najmłodszych biorą masowe urlopy na dziś jak rozumiem.
Nosz ...._@*$#*&!@%^#%$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czy w Dzień Strażaka nie są gaszone pożary, w Dzień Policji nie są "obsługiwane trupy",  a w Dzień Medyka nie jest udzielana pomoc medyczna?
Zróbmy tak, jestem za (a nawet przeciw).




niedziela, 13 stycznia 2019

No nie szczimom jak tu się mówi, szlag mnie już tafia i krew zalewa.
Już się nie da słuchać i czytać - o dzikach oczywiście.
No ja pierniczę - nie wiedziałam że w naszym kraju mamy tylu znawców tematu!!!
Ludzie, jak nie macie pojęcia o czym gadacie to naprawdę lepiej siedźcie cicho.
Jeśli myśliwego widzieliście wyłącznie w bajce o Rumcajsie, dzika wyłącznie w Królu Lwie (no powiedzmy że Pumba to taki dzik), a rolnika z bliska wyłącznie w "Rolnik szuka żony" to naprawdę nie sprawia że cokolwiek wiecie o walce z ASF!
Ja, nieskromnie powiem że cośtam wiem i o dzikach, i o rolnikach i o ASFie,  a nawet o myśliwych i łowiectwie ale i tak się nie wypowiadam - po co - skoro tylu ZNAWCÓW wszystko wie lepiej.
Nosz kurde - każdy polityk i celebryta - spec od dzików :-o

 Powiem Wam jedno - chrzanicie od rzeczy ... przykro mi, jeśli to Was zaskoczy (choć pewnie i tak wiecie lepiej ;)  ale tak jest.
Podobno (jakiś mędrzec tak powiedział w TV) locha dzika prosi się 3 razy w roku - no to to już cud natury, serio.

Druga rzecz która doprowadza mnie do szału to wyprzedaże w sklepach - kiedy to się kurczę skończy?!
No taki burdel tam jest że nic się kupić nie da, obsługa ma obłęd w oczach i nie wie nawet co sprzedaje, bo jak się połapać w takim czymś?! Już drugi miesiąc szukam spódnicy, bez szans.






No i Ania dzisiaj grała (a kiedy była w brzuchu już ją badali aparatem KTG z serduszkami ;)


poniedziałek, 19 listopada 2018

Od jakiegoś czasu "obserwuję" na fejsie profil strony http://makova-panenka.cz/
Kulinarna stronka czeska.
W ramach fascynacji. Brzydotą.
Nosz w życiu nie widziałam bardziej nieapetycznych zdjęć jedzenia.
Zobaczcie sami. Jakieś breje o wyglądzie wymiocin, jakieś utopione w majonezie cosie, jakieś sine ziemniory ... a do tego ta zastawa z czasów prl ... to chyba nie jest taki imidż?
Jeśli ta strona to tak na poważnie i jest reprezentatywna dla estetyki czeskiej kuchni, to jest to dramat.
Ale to co dziś zobaczyłam to już profanacja.
Pieczeń z jelenia z nudlami ...


😱😱😱