poniedziałek, 19 listopada 2018

Od jakiegoś czasu "obserwuję" na fejsie profil strony http://makova-panenka.cz/
Kulinarna stronka czeska.
W ramach fascynacji. Brzydotą.
Nosz w życiu nie widziałam bardziej nieapetycznych zdjęć jedzenia.
Zobaczcie sami. Jakieś breje o wyglądzie wymiocin, jakieś utopione w majonezie cosie, jakieś sine ziemniory ... a do tego ta zastawa z czasów prl ... to chyba nie jest taki imidż?
Jeśli ta strona to tak na poważnie i jest reprezentatywna dla estetyki czeskiej kuchni, to jest to dramat.
Ale to co dziś zobaczyłam to już profanacja.
Pieczeń z jelenia z nudlami ...


😱😱😱

3 komentarze:

Ja i tylko ja:) pisze...

Hah. No co. Kwintesencja. Takie mam właśnie zdanie o czeskim jadle... jak zjadłam w Zoo Ostrava langosze to do dziś jest mi niedobrze :) Tak smakowały jak to to wygląda..

Agata B. pisze...

😂😂😂 ugotowane w starym oleju 😁

Ja i tylko ja:) pisze...

No co Ty. W starym ? Niemożliwe :D